![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
[ SHRNUTÍ ] [ CÍLOVÁ SKUPINA ] [ POTŘEBY ] [ CÍLE ] [ INOVACE ] [ OČEKÁVANÉ PŘÍNOSY ] |
Vytvoření distančního multimediálního vícejazyčného interaktivního programu je zcela nový počin. Podobný nástroj v oblasti specifických jazykových dovedností zatím neexistuje.
Uspořádání nedávno vytvořených modulů umožní mistrům odborného výcviku na učňovských školách uplatnit jejich nové profesní jazykové dovednosti v jejich školících programech vedených na pracovištích a při praktické výuce.
Projekt rovněž obsahuje sadu vícejazyčných interaktivních testovacích nástrojů hodnotících nabyté jazykové dovednosti pomocí praktické kombinace nejmodernějších technologií a tradičních testovacích metod, včetně studijního deníku průběžně zajišťujícího podrobnou zpětnou vazbu pro designéry a vývojáře tohoto programu.
Zúčastněné cílové skupiny (mistři odborného výcviku) budou moci uvádět své nově získané jazykové dovednosti ve svém osobním záznamu profesních jazykových dovedností, sloužícímu k jejich osobnímu hodnocení nově nabytých jazykových dovedností a celkovému průběžnému vyhodnocování projektu.
Výsledný produkt - čtyři multimediální a interaktivní vícejazyčné moduly - bude vytvořen a nabízen ve třech základních formách:
a) multimediální aplikace pro instalaci typu „stand-alone“ na počítačích bez připojení k Internetu (verze na CD-ROMu),
b) tatáž verze použitelná jako internetová síťová aplikace,
c) sada tištěných studijních pomůcek s CD pro „off-line“ samostudium, cvičení a vyhledávání.
Všechny moduly tohoto programu budou navrženy jako
"otevřené systémy" umožňující budoucí úpravy a rozšiřování i v oblastech
dalších technických předmětů na učňovských školách.