Na hlavní stránku UP
Centrum distančního vzdělávání
Hlavní strana / Pro tutory / Knihovna

Pro tutory

Literatura a on-line zdroje

  1. BERGE, Z. L. The Role of the Online Instructor/Facilitator. September 29, 2001. Dostupné z: <http://www.emoderators.com/moderators/teach_online.html
     

  2. BRYCHTOVÁ, Š., CHARBUSKÝ, M. Moderní formy distančního vzdělávání na vysokých školách. In sborník z 8. mezinárodní konference "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství". 2.-4. dubna 2003, Tábor. ISBN 80-7040-617-8. Dostupné z: <http://www.ta.jcu.cz/katedra/konference/cdrom03/sekce3/07_brychtova.doc
     

  3. ČÁP, J. Psychologie výchovy y vyučování. Praha: Univerzita Karlova, 1997. s. 415. ISBN 80-7066-534-3.
     

  4. DVOŘÁKOVÁ, E. Několik poznámek o distančním vzdělávání. 1. vyd. Liberec: technická univerzita, 1999. 36 s. ISBN 80-7083-332-7.
     

  5. EGER, L. a kol. Příprava tutorů pro distanční výuku s využitím on-line formy studia. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2002. s. 59. ISBN 80-7082-887-0.
     

  6. EVANS, T. Understanding Learners in Open and Distance Education. London: Kogan Page, 1997.
     

  7. FOJTÍK, R. Činnost tutora při distanční formě e-learningu. In IV. konference doktorandov. 1. vyd. Nitra, Slovensko: Univerzita Konštantína Filozofa, 2003. ISBN 80-8050-501-2. Dostupné z: <http://www1.osu.cz/home/fojtik/dok/Fojtik02.pdf
     

  8. FOJTÍK, R. Metodika tvorby distančních výukových kurzů pro e-learning. In III. konference doktorandov. 1. vyd. Nitra, Slovensko: Univerzita Konštantína Filozofa, 2002, s. 138-142. ISBN 80-8050-501-2.
     

  9. KEEGAN, D. Foundation of Distance Education. London> Routledge N.Y., 1996.
     

  10. Key Elements of an Online Program. Illinois Online Network and the Board of Trustees of the University of Illinois. URL: <http://www.ion.illinois.edu/IONresources/onlineLearning/elements.asp>. File last modified on: 10/14/2003 1:40:22 PM
     

  11. KVĚTOŇ, K. Základy distančního a online vzdělávání. Praha: Vydavatelství ČVUT, 2003, s. 90. ISBN 80-01-02715-5.
     

  12. MRHAČ, J. Celoživotní vzdělávání a učení ve vztahu k učitelské profesi. Ústav celoživotního vzdělávání PdF Ostravské univerzity v Ostravě.
     

  13. PAVLÍČEK, j. ISD vs svoboda e-žáka. Konference BELCOM´02. Dostupné z: <http://web.cvut.cz/cc/icsc/belcom02/panel3/pavlicek.html
     

  14. PAVLÍK, O. Distanční vzdělávání – principy a metodika. Sborník semináře konaného ve dnech 23. – 24. ledna 1996.Ostrava: Česká asociace distančního univerzitního vzdělávání, 1996, s. 60.
     

  15. Průcha J., Míka, J. Distanční studium v otázkách (průvodce studujících a zájemců o studiu). 1. vyd. Praha: CSVŠ - Národní centrum distančního vzdělávání, 2000. ISBN 80-86302-16-4.
     

  16. PRŮCHA J., MÍKA, J. Glosář distančního vzdělávání (DiV). 1. vyd. Praha: Národní centrum distančního vzdělávání – CSVŠ, 1998.
     

  17. PRŮCHA, J. a kol. Požadavky na akreditaci studijních programů a kurzů distančního vzdělávání. Praha: NCDiV/CSVŠ, 1997. 42 s.
     

  18. ROWNTREE, D. Exploring Open and Distance and Flexible Learning. London: Kogan Page, 1998.
     

  19. Sborník statí o DV. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 1996. 135 s.
     

  20. SHEPARD, C. Skilling up - learning about e-learning. E-learning's Greatest Hits. © 2002 Fastrak Consulting Ltd. URL <http://www.fastrak-consulting.co.uk/tactix/Features/skillingup.htm
     

  21. SKOUPIL, D., kopka, M. Elektronická forma distančního studia.
     

  22. Tips for Online Success. Illinois Online Network and the Board of Trustees of the University of Illinois. URL: <http://www.ion.illinois.edu/IONresources/onlineLearning/tips.asp>. File last modified on: 10/14/2003 1:40:22 PM
     

  23. VEJVODOVÁ, J. The Roles of a Tutor in an Online Course. In sborník Information and Communication Technology in Education. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. s. 305-310. ISBN 80-7042-888-0.
     

  24. VESELÝ, V. Virtuální vzdělávání. Virtuální inovační park. Poslední aktualizace: 7.6.1999. Dostupné z <http://www.park.cz/article.asp?itm=122
     

  25. ZLÁMALOVÁ, H. Principy distanční vzdělávací technologie a možnosti jejího využití v pedagogické praxi na technických vysokých školách. 2002. Dostupné z: <http://icosym.cvut.cz/telel/zlamalova.html
     

  26. ZLÁMALOVÁ, H. Příručka pro tutory distančního vzdělávání. Praha: CSVŠ/NCDiV, 2000. 30 s.

Vyhledávání
  Biskupské náměstí 1,
  771 11 Olomouc
  tel.: 585 631 123, 4, 8, 9,
  fax: 585 631 212
  e-mail: cdiv@upol.cz